Wordt uw blad het beste bedrijfsmedium van 2010?

Elk jaar is er een Grand Prix voor het beste bedrijfsmedium.
Er is een Zilveren Inktpot te verdienen én landelijke bekendheid van uw blad en uw organisatie.
Het blad moet vóór 1 maart 2011 worden aangemeld.

Durft u het aan???

De vraag is natuurlijk: is uw blad goed genoeg om mee te doen?
De lat ligt hoog. De jury vraagt zich onder andere af:

 
  • Wat wil de organisatie concreet met het medium bereiken?
  • Komen de werknemers op de werkvloer aan het woord?
  • Wat is de diepgang van het blad?
  • Nodigt het medium uit tot lezen?
  • Wordt de lezer verrast?
  • Versterken de illustraties de boodschap en leesbaarheid?
  • Is er een goede leesroute (indeling, koppen, fotobijschriften, e.d.).
  • Hoe stelt de organisatie vast of de gestelde doelen zijn bereikt?
 
 

Laten dat nu net de vragen zijn die Bureau Heldertaal ook altijd stelt als het om uw personeelsblad gaat.
Meedoen aan de Grand Prix Bedrijfsmedia 2011 met Bureau Heldertaal aan uw zijde betekent:

  • voor het eind van het jaar een prachtig personeelsblad;
  • een gedegen training van de redactie;
  • een geweldige opwaardering van het personeelsblad als instrument voor interne communicatie;
  • een blad dat meer geld opbrengt dan het kost;
  • het leveren van een topprestatie (die alleen tot stand kan komen met volledige inzet van management, redactie en Bureau Heldertaal).

Gaat u de uitdaging aan? Bel ons (035-7722303) of verstuur het aanvraagformulier. Dan maken wij een afspraak voor een gesprek.

 

contact | algemene voorwaarden | het gezicht van Bureau Heldertaal